Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Πάτρα μοτοσυκλέτα, αχλεμοτ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ,

ΕΤΗΣΙΟ ΒΡΑΣΤΟ 2016!!!



Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2/12

ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ: ΣΩΤΗΡΙΑΔΟΥ & ΓΕΡΜΑΝΟΥ (ΕΝΑΝΤΙ ΑΡΧΑΙΟΥ ΩΔΕΙΟΥ)
ΔΕΥΤΕΡΑ - ΤΕΤΑΡΤΗ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 20:00 - 22:00
ΤΗΛ: 6981096455


Νέα τηλεοπτική εκπομπή για την μοτοσικλέτα

Νέα τηλεοπτική εκπομπή για την μοτοσικλέτα


Μία καινούργια αλλά πολύ αξιόλογη εκπομπή για την μοτοσικλέτα βρίσκεται ήδη στον «αέρα» μέσα από το διαδικτυακό κανάλι DotTV.gr. Πρόκειται για την «2wRide»  η οποία απευθύνεται σε όλους τους φίλους των δύο τροχών.
Σε αυτή την εκπομπή, οι λάτρεις της μοτοσικλέτας μπορούν δουν παρουσιάσεις νέων αλλά και μεταχειρισμένων μοντέλων, να ενημερωθούν για αξεσουάρ και εξοπλισμό αναβάτη, να μάθουν μυστικά ασφαλούς οδήγησης κ.ά.
Την εκπομπή  «2wRide» παρουσιάζει ο Μαρίνος Τσιλιγιάννης ενώ ο Γιώργος Κίτσος παρουσιάζει αντίστοιχα το αγωνιστικό κομμάτι. Σκηνοθέτης είναι ο Γιάννης Κανελλόπουλος, οι Βασίλης Ντουλάκης και Θωμάς Οικονομάκης τρέχουν... με τις κάμερες ενώ την επιμέλεια την εκπομπής έχει ο έμπειρος Στάθης Πετρόπουλος.

Για να παρακολουθήσετε την πρώτη εκπομπή πατήστε ΕΔΩ




Το πρώτο τέστ της χρονιάς στην Sepang, ολοκληρώθηκε.

Ο Μαρκ Μάρκεζ συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

Ο Μάρκεζ στην φυσική του θέση, ο Γιατρός σαφώς βελτιωμένος, ο Λορέτζο κρατά αμυντική στάση και ο Εσπαργκαρό πύραυλος!!! Ο Πεδρόζα δείχνει να μην μπορεί να φτάσει τους πρώτους και η Ducati με τον Ντοβιτσιόζο δίνει υποσχέσεις.

Ο Μαρκ Μάρκεζ συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
O Mαρκ Μάρκεζ συνεχίζει να εντυπωσιάζει με 3 πρώτες θέσεις στις 3 πρώτες μέρες δοκιμών της χρονιάς.

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία του πρώτου τεστ του 2014. Ο πρωταθλητής Μάρκ Μάρκεζ με Honda, δεν άφησε κανένα περιθώριο και έδειξε για μία ακόμη φορά το ταλέντο του και τις άγριες προθέσεις του. Με ένα εμφατικό 1.59.533, που αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας, κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ του Στόνερ με 1.59.607 και ολοκλήρωσε τις δοκιμές του στην πρώτη θέση των χρόνων και τις 3 ημέρες.
Βέβαια, ευχάριστη έκπληξη ήταν και η επίδοση του Βαλεντίνο Ρόσι με την Yamaha του. Και τις τρεις μέρες δεν έχασε την επαφή με την κορυφή και ολοκλήρωσε το τεστ, με μια δεύτερη, μια τέταρτη και μια δεύτερη θέση μόλις 194 χιλιοστά από το χρόνο ρεκόρ του Μάρκεζ!
Ο πολυπρωταθλητής από την Ταβουλία, έκανε τζακ-ποτ με την ευγενική αντικατάσταση του Τζέρεμυ Μπέρτζες με τον Σιλβάνο Γαλμπουσέρα που πλέον είναι ο νέος του αρχιμηχανικός. Η συνεργασία τους δείχνει να αποδίδει και αποτελέσματα καθώς ο ίδιος ο Βαλεντίνο, ανέφερε πως βρήκε όλες τις λύσεις στα προβλήματα που τον ταλαιπωρούσαν.
Ο πρωταθλητής του 2012, ο Σπαρτιάτης Χόρχε Λορέντζο με την πρώτη εργαστασιακή Yamaha, βρέθηκε στην τρίτη θέση, με μικρή απόσταση από τους χρόνους του Μάρκεζ. Περισσότερο βρίσκεται στην τρίτη θέση από την αναγέννηση του Ρόσι, παρά πως έκανε κάτι λάθος ο ίδιος. Οδήγησε σταθερά και γρήγορα και ουσιαστικά είναι μέσα στο παιχνίδι δίχως να μπορεί κανένας να τον υποτιμήσει...
Αναμφισβήτητα βέβαια, η αποκάλυψη της Σέπανγκ υπήρξε ο Αλέιξ Εσπαργκαρό! Ο Αλέιξ πάνω στην σαφώς υποδεέστερη Yamaha της κατηγορίας OPEN, κατάφερε να πάρει την 4η θέση την τρίτη ημέρα -πολύ κοντά σε χρόνους με τους πρώτους- αφήνοντας πίσω του, τους «εργοστασιακούς» Στέφαν Μπράντλ με Honda, Ντάνι Πεδρόζα με Honda και Αντρέα Ντοβιτσιόζο με Ducati. Η έκπληξη της επίδοσης του Εσπαργκαρό, βρίσκεται στο γεγονός, πως ο έμπειρος team-mate του, Κόλιν Έντουαρντς, με την ίδια μοτοσικλέτα βρίσκεται στην 14η μόλις θέση με 2 δευτερόλεπτα πιο αργό χρόνο!!! Θα έπρεπε η Yamaha να δώσει την ευκαιρία στον Εσπαργκαρό να δοκίμαζε μια εργοστασιακή μοτοσικλέτα, ώστε να βλέπαμε πραγματικά τις δυνατότητές του.
Η μεγάλη αλλαγή της χρονιάς, βρίσκεται στην διαχείριση της κατανάλωσης, καθώς οι μοτοσικλέτες πλέον θα διαθέτουν 20 λίτρα καυσίμου, σε σχέση με τα 24 λίτρα που επιτρέπονται στις μοτοσικλέτες της κατηγορίας OPEN.
Το επόμενο ραντεβού ανανεώθηκε για τις 26-28 Φεβρουαρίου πάλι στην φιλόξενη πίστα της Σέπανγκ.

Διάβασε περισσότερα στο: Ο Μαρκ Μάρκεζ συνεχίζει να εντυπωσιάζει. | gazzetta.gr
                               http://www.gazzetta.gr/auto-moto




Διάβασε τη φάση!
Δανειζόμαστε ένα καθαρά αθλητικό όρο, για να σας πείσουμε ότι σε μερικές περιπτώσεις μπορείτε να αποφύγετε τα χειρότερα, προβλέποντας απλά τι πρόκειται να συμβεί σε μερικά δευτερόλεπτα.
Μην ανησυχείτε. Δεν απαιτούνται ούτε μαντικές ικανότητες ούτε ιδιαίτερα ταλέντα. Για να μην τα μάθετε λοιπόν εμπειρικά και επώδυνα το μόνο που χρειάζεται είναι να επιδείξετε λίγη προσοχή, καθώς πολλές από τις επικίνδυνες καταστάσεις για εμάς τους δίτροχους μοιάζουν να προέρχονται από καρμπόν – οι αιτίες, οι αντιδράσεις και τα αποτελέσματα είναι λίγο-πολύ ίδια. Δείχνοντας, λοιπόν, προσοχή θα αποκτήσετε εμπειρία «ανώδυνα» και ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, θα δείτε ότι κάποιες δυσάρεστες καταστάσεις μπορούν να αποφευχθούν εν τη γενέσει τους. 

· Όταν ένα λεωφορείο σταματά στη στάση, προσπεράστε, πάντα από αριστερά, με μικρή ταχύτητα και μεγάλη προσοχή. Κάποιος από τους επιβάτες που μόλις κατέβηκαν, ίσως επιχειρήσει να περάσει στην απέναντι πλευρά του δρόμου από το εμπρός μέρος του λεωφορείου κρύβοντας έτσι τον εαυτό του. Οι προσπεράσεις σε αυτή την περίπτωση, λοιπόν, θα πρέπει να γίνονται με πολύ μικρή ταχύτητα. Συνιστούμε και ελάχιστη χρήση της κόρνας καθώς πλησιάζετε την πόρτα του οδηγού.

· Οδηγός με κινητό στο αυτί που οδηγεί όντας απορροφημένος στη συζήτηση είναι εντελώς αφερέγγυος. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα δεν έχει δει όχι μόνο εσάς αλλά και άλλους χρήστες του δρόμου (οχήματα και πεζούς). Διατηρήστε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες αποστάσεις από τέτοιους οδηγούς και αν χρειαστεί να τους προσπεράσετε πλησιάστε πολύ προσεκτικά. Εδώ συνιστούμε επίσης ελάχιστη χρήση κόρνας (ή φώτων αν είναι βράδι) πριν, όμως, βρεθείτε πολύ κοντά και δίπλα στο όχημα. Μπορεί να τους τρομάξετε και να τους «τραβήξετε» πάνω σας.

· Όταν ακολουθείτε ένα αυτοκίνητο και το βλέπετε να σταματά σε μια διασταύρωση ή ένα Τ (στα οποία έχει προτεραιότητα), μην επιχειρήσετε να το προσπεράσετε αμέσως. Δε μπορεί να σταμάτησε στη μέση του δρόμου χωρίς λόγο. Ο λόγος αυτός είναι πιθανότερα ότι παραχωρεί σε κάποιο άλλο όχημα την προτεραιότητά του ή ψάχνει να βρει το σωστό δρόμο. Αν επιχειρήσετε να προσπεράσετε χωρίς ορατότητα, το πιθανότερο είναι να βρεθείτε «πρόσωπο με πρόσωπο» με το όχημα στο οποίο παραχώρησε προτεραιότητα. Η απλά να βρεθείτε πάνω στο ίδιο το όχημα γιατί ο απορροφημένος οδηγός του αποφάσισε να αλλάξει τελευταία στιγμή κατεύθυνση. Προτού, λοιπόν, επιχειρήσετε προσπέραση, διαπιστώστε το λόγο που σταμάτησε το προπορευόμενο αυτοκίνητο. 

· Αντίστοιχα, όταν βρεθείτε στη θέση αυτού που του παραχωρούν την προτεραιότητα, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχεται κάποιο δίκυκλο πίσω και αριστερά από τον καλό Σαμαρείτη. 

· Αν ακολουθείτε κάποιο άλλο όχημα στο δρόμο, μην το ακολουθείτε τυφλά. Έχετε το βλέμμα σας πάντοτε μπροστά του, προκειμένου να ξέρετε ανά πάσα στιγμή τι γίνεται. Αφήστε επίσης απόσταση ώστε να βλέπετε και να προλαβαίνετε κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

· Στην περίπτωση που βρίσκεστε πίσω από ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει πιο αργά από ότι θα έπρεπε, θα πρέπει να υποψιαστείτε ότι κάτι ψάχνει, συνήθως θέση στάθμευσης. Δεν ξέρετε πού θα αποφασίσει να σταθμεύσει και να κόψει το τιμόνι του δεξιά ή αριστερά (συνήθως τα αλάρμ ανάβουν μετά τον ελιγμό), οπότε αποφύγετε να το προσπεράσετε, παρά μόνο όταν είστε σίγουροι ότι δε θα ελιχθεί. Αν δεν μπορείτε να περιμένετε φροντίστε να κάνετε την ύπαρξή σας γνωστή (κόρνα) πριν δοκιμάσετε να προσπεράσετε.

· Τα ίδια ισχύουν κάθε φορά που προσπερνάτε κάποιο περίπτερο, με όχημα να προπορεύεται. Ποτέ δεν ξέρεις αν ο οδηγός του θα αποφασίσει τελευταία στιγμή να ελιχθεί και να σταματήσει για τσιγάρα ή τσίχλες. 

· Τα ταξί είναι μια κατηγορία από μόνα τους, στο θέμα της πρόβλεψης, κι αυτό γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σταματήσουν για να παραλάβουν την επόμενη κούρσα. Για αυτό το λόγο, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί αν κινείστε κοντά τους και ποτέ μα ποτέ να μην επιχειρείτε προσπέραση από δεξιά. 

· Υπάρχουν, τέλος, και ελιγμοί του προπορευόμενου οχήματος που μπορούν να σας προειδοποιήσουν για κάποιο κίνδυνο στο οδόστρωμα. Αν ο μπροστινός σας ξαφνικά ελιχθεί απότομα μέσα στο ρεύμα του, σημαίνει ότι κάτι προσπαθεί να αποφύγει, πιθανότατα λακκούβα ή κακοτεχνία. Ακολουθήστε την πορεία των τροχών του, προκειμένου να το αποφύγετε κι εσείς, ακόμη κι αν δεν το βλέπετε. Αυτό βέβαια είναι το τελευταίο που συνιστούμε αφού κανονικά θα έπρεπε να έχετε αφήσει επαρκή απόσταση για να ελέγχετε με τα δικά σας μάτια το οδόστρωμα. Για τον οποιαδήποτε κίνδυνο μπροστά του ο οδηγός του οχήματος θα μπορούσε να είχε φρενάρει και πολύ δυνατά…
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Diabase-th-fash_98993.asp






ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.

Μοτοεκδρομές θανάτου

Σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο, τώρα τελευταία ακούμε για κάποιο ατύχημα με εμπλεκόμενους μοτοσικλετιστές που «είχαν» βγει για μια βόλτα, μια εκδρομή. Δεν είναι λίγες οι φορές που κινούμενοι στον ΒΟΑΚ συναντάμε ευχάριστα «παρεάκια» -ομάδες μοτοσικλετιστών σε κάποια σημεία να παίρνουν τον καφέ τους.
Είναι αυτή η πολυχρωμία, η βοή και το ανέμελο των νέων μας που μας δίδει μια ευχάριστη αίσθηση νιότης, ξεγνοιασιάς, ελευθερίας.

Δεν είναι βέβαια λίγες οι φορές που στα επόμενα χιλιόμετρα αυτοί οι νέοι μας προσπερνάνε με «πολλά» και εμείς «σταματημένοι» τους χαζεύουμε και τους σταυρώνουμε πολλές φορές γιατί έχουμε την αίσθηση ότι το προσπέρασμά τους κάποια στιγμή θα είναι μοιραίο. Μη γνωρίζοντας τι θα συναντήσουν στην επόμενη στροφή, πώς θα κινηθεί ο αντίθετα ερχόμενος ή ο προπορευόμενος οδηγός, ρισκάρουν την ίδια τους τη ζωή. Νομίζοντας ότι ο δρόμος είναι «δικός τους» προσπαθούν να μιμηθούν τα ινδάλματά τους, τους παγκόσμιους πρωταθλητές αγώνων MOTOGP.

Δεν γνωρίζουν όμως ότι οι οδηγοί αγώνων είναι επαγγελματίες, όλη μέρα γυμνάζονται για την καλύτερη δυνατή φυσική τους κατάσταση και οδηγούν συνεχώς για την οδηγική τους βελτίωση. Οι μηχανές τους είναι αξίας κάποιων εκατοντάδων χιλιάδων ΕΥΡΩκαι σε κάθε αγώνα και προπόνηση αλλάζουν τα πάντα (λάστιχα-γρανάζια-αλυσίδα). Δεν γνωρίζουν ότι μέσα στις πίστες οδηγούν με αυξημένα μέτρα ασφάλειας-προστασίας με σαφείς κανονισμούς και σημάνσεις. Δεν υπάρχουν αντίθετα κινούμενα οχήματα και η άσφαλτος είναι κορυφαίας ποιότητας. Στις συνεντεύξεις τους οι οδηγοί αγώνων δηλώνουν ότι ουδέποτε θα οδηγούσαν μηχανή στους δρόμους μας και κάτω από τις συνθήκες που εμείς κινούμαστε καθημερινά.

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΣ ΑΓΩΝΩΝ

Έχω συμμετάσχει σε πολλές συζητήσεις ομάδων-οδηγών κάθε κατηγορίας, έχω «τρέξει» σε πάρα πολλούς αγώνες και έχω παρακολουθήσει ακόμα περισσότερους.Δεν είναι δυνατόν να είναι «ΜΑΓΚΑΣ» ο οδηγός με τα πιο πολλά σπασμένα κόκκαλα και τα πιο πολλά «σίδερα» στο κορμί τους. Δεν είναι δυνατόν να υπερηφανεύονται οδηγοί, δείχνοντας μάλιστα σημάδια στο κορμί τους, ότι είναι «μάγκες και οδηγάρες» επειδή νοσηλεύτηκαν κάποιους μήνες σε νοσοκομείο μετά από τροχαία σύγκρουση και να θεωρούν «γαλόνια» τις μέρες της «εντατικής» νοσηλείας τους.

Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι «ΜΑΓΚΑΣΟΔΗΓΟΣ» είναι αυτός που δεν έχει ούτε γρατζουνιά στο κορμί του, που δεν έχει νοσηλευτεί ποτέ λόγω τροχαίας εμπλοκής, που δεν έχει «μετρήσει» και «ξύσει» άσφαλτο με τη σάρκα του και που δεν έχει χάσει ούτε μια ημέρα δουλειάς λόγω τροχαίου. Και βέβαια δεν έχει πληρώσει κάποιους μισθούς του σε πρόστιμα τροχαίων παραβάσεων. Είναι αυτός ο συνειδητοποιημένος οδηγός που «γνωρίζει» το όχημά του. Ξέρει τις οδηγικές του ικανότητες και προσαρμόζει τη συμπεριφορά του στις συνθήκες που συναντά. Σέβεται και αγαπά τη ζωή του, τον διπλανό του, την κοινωνία και γι’ αυτό οδηγά με ΓΝΩΣΗκαι ΣΥΝΕΣΗ.

Στις εκδρομές που γίνονται κατά ομάδες πρέπει να τηρούνται κάποιοι κανονισμοί και να εφαρμόζονται κατά γράμμα.Πρέπει να υπάρχει αρχηγός της εκδρομής που σχεδιάζει τη διαδρομή και δίνει εντολές εισακουόμενος απ’ όλους. Πρέπει να υπάρχει «ΚΕΦΑΛΗ-Πλοηγός» ένας έμπειρος οδηγός που καθορίζει την ταχύτητα κίνησης της παρέας. Υπάρχει η «ΣΚΟΥΠΑ», ο τελευταίος και πιο έμπειρος οδηγός που δεν αφήνει πίσω του κανένα.Επικοινωνεί με την κεφαλή και ειδοποιεί τις αρχές σε περίπτωση σύγκρουσης ή πτώσης.Κανείς δεν απομακρύνεται περισσότερο από το να βλέπει στον καθρέπτη του τον πίσω του κινούμενο οδηγό.Δεν κινούμαστε παράλληλα δυο-δυο ή τρεις-τρεις. Σε προκαθορισμένς στάσεις κάνουμε «συγκέντρωση» με καταμέτρηση, εντοπισμό τυχόν προβλημάτων για μια νέα επανεκκίνηση. Δεν κινούμαστε με ταχύτητα μεγαλύτερη απ’ αυτήν που η ακινητοποίηση της ΜΟΤΟ μας θα γίνει σε απόσταση και σημείο που δεν βλέπουμε και δεν ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει. Επίσης το βράδυ κινούμαστε με ταχύτητα που τα φώτα μας φωτίζουν την απόσταση ακινητοποίησής μας. Αν τηρούνται αυτοί οι βασικοί κανόνες η εκδρομή μας θα είναι χαμογελαστή και όχι θλιμμένη.

Δεν είναι οι δρόμοι πίστες αγώνων και αν κάποιοι οδηγοί θέλουν να αποδείξουν τις οδηγικές τους «αξίες» γιατί δεν συμμετέχουν σε νόμιμους αγώνες αλλά «προκαλούν». Γιατί ποτέ δεν έχει συμμετοχή ΕΛΛΗΝΑΣ αναβάτης σε ΜΟΤΟ GP με τερματισμό; Γιατί στην ΕΛΛΑΔΑδεν υπάρχει εκτός πίστας αγώνων ένα ΜΟΤΟΔΡΟΜΙΟ διενθών προδιαγραφών και επιπέδου;

Δεν θα ’πρεπε σε κάθε περιφέρεια που υπάρχουν 30-40 χώροι άθλησης, γήπεδα ανοικτά-κλειστά, μικρά-μεγάλα να υπάρχει ένα προπονητήριο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό; Γνωρίζουμε ότι μέσα από την προπόνηση, τη χρονομέτρηση και την επανάληψη επιτυγχάνεται η πείρα, η βελτίωση και η οδηγική γνώση. Η «προπόνηση» στους δρόμους σαν εκδρομή-κόντρες προσπεράσματα και «στροφιλικια» καταλήγουν σε οδυνηρά και θανατηφόρα αποτελέσματα.

ΚΥΡΙΟΙ και ΚΥΡΙΕΣ, οδηγοί και μη, έχουμε περισσότερους νεκρούς σε τροχαία δυστυχήματα από οποιαδήποτε πολεμική σύρραξη στη χώρα μας αθροιστικά.

Ας σκεφτούμε ότι οι δρόμοι μας είναι σε άθλια κατάσταση. Οι οδηγοί δεν είναι συνειδητοποιημένοι οδηγικά. Οι υπηρεσίες επίβλεψης και συντήρησης δεν επεμβαίνουν άμεσα για αποκατάσταση των δρόμων, κλείσιμο παράνομων διανοίξεων-διαβάσεων, κατολισθήσεων διαγραμμίσεων. Τα φορτηγά μας υπερφορτωμένα προκαλούν ζημιές στο κακοφτιαγμένο οδόστρωμα. Ησήμανση είναι ανεπαρκής, ασαφής και πολλές φορές «κρυμμένη» και όχι με προδιαγραφές τοποθετημένη στα σωστά σημεία. Οι μελέτες των δρόμων είναι «ανεπαρκείς» για να δεχτούν τον αριθμό των οχημάτων ιδίως τις ώρες αιχμής της κίνησης και το καλοκαίρι με τον τουρισμό.

Η παρεχόμενη άμεση βοήθεια δεν είναι τόσο άμεση και επαρκής. Η διακομιδή τραυματιών συναντά πολλά εμπόδια με αποτέλεσμα ο ιδανικός χρόνος να γίνεται αιώνας.

Έχοντας στο νου μας όλα αυτά μικροί - μεγάλοι πρέπει να δράσουμε ανάλογα, να συνειδητοποιήσουμε οδηγικά και κοινωνικά για να ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ πάνω στην άσφαλτο. Εξάλλου Η ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ.

Με αυτό σαν σύνθημά μας και τη δική μας οδηγική βελτίωση και γνώση θα αντιδράσουμε καλύτερα σε κάποια τροχαία εμπλοκή μας.

Μην περιμένουμε να φτιαχτούν όλα, δρόμοι-σήμανση-συμπεριφορές για να κυκλοφορήσουμε. Οκαθένας μας ας κοιτάξει να οδηγεί σωστά και να ακολουθεί τους κανόνες ασφαλούς οδήγησης.Βέβαια υπάρχουν και εξωγενείς παράγονες στα ατυχήματα, αλλά μην ξεχνάμε ότι σε κάθε ατύχημα κάτι δεν υπολογίστηκε σωστά, κάποιοι κανονισμοί δεν τηρήθηκαν και γι’ αυτό έγινε. Το σημαντικότερο είναι να νομίζουμε ότι αυτό δεν θα συμβεί σε εμάς αλλά οι άλλοι θα την «πατήσουν».

Ας έχουμε τα «παιδιά μας» και τους νέους οδηγούς από κοντά για να καταλάβουν πόσο εύκολο είναι να «ΦΥΓΟΥΝ».
Με την προσπάθεια όλων μας θα μειώσουμε τα τροχαία συμβάντα και την άδικη απώλεια συνανθρώπων μας.

Την επόμενη φορά ΑΓΑΠΗΤΟΙΜΟΤΟΟΔΗΓΟΙ που θα βγείτε για μια «βόλτα» μια «εκδρομή» φροντίστε να γυρίσετε κάποιοι σας θέλουν κοντά τους. ΜΗΝ ΜΑΣ ΦΥΓΕΤΕ ΑΔΙΚΑ.

Αλήθεια φεύγει άδικα κάποιος που περνά με ΔΙΑΚΟΣΙΑ και ΤΡΑΚΟΣΙΑ αυτό που λέγεται εθνική οδός;

Διακουμάκης Ιάκωβος
Εκπαιδευτικός Τεχνολόγος Μηχανικός
Α.ΕΠΑΛ ΡΕΘΥΜΝΟΥ.
Ρέθυμνο Νοέμβριος 2013

MHNYΜΑ ΑΧΛΕΜΟΤ ΑΣ
Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΜΑΣ ΕΚΔΡΟΜΗ 01/12/13 ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΒΡΑΣΤΟ ΑΝΑΒΑΛΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΠΑΝΤΑ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
ΜΦΧ
Η Δ.Ε






Πρόγραμμα Εκδρομών & Εκδηλώσεων έως τέλος του χρόνου
3-11-2013    Φαγοπότι στην Ρακίτα

16-11-2013  Βραδιά στην ΛΕΚΛΑΜΠ για τα 20 Χρόνια της

24-11-2013  Εκδρομή Καλάβρυτα

1-12-2013   Αναβολή  λόγο καιρικών συνθηκων Βραστό στην Φολόη (κατάστημα Κενταυροι)

13-12-2013  Ρεμπέτικη Βραδιά στην Λέσχη μας

15-12-2013  Εκδρομή Τρίκαλα Κορινθίας

21-12-2013  Επίσκεψη στο ίδρυμα Μεριμνα

12-1-2014   Κοπή Βασιλόπιτας 2014




 

  την Κυριακή το πρωί μετά τον καφέ πάμε για ..φαγοπότι

ΕΤΗΣΙΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΤΗΣ ΑΧ.ΛΕ.ΜΟΤ Α.Σ
ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΗ
ΤΑΒΕΡΝΑ-*Ο ΣΟΥΡΑΣ*
ΡΑΚΙΤΑ ΑΧΑΙΑΣ

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ
ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΜΑΣ ΨΥΧΑΓΩΓΗΣΟΥΝ ΟΣΟ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΔΕΣΜΑΤΑ!!!!
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΜΕ ….ΤΑΛΕΝΤΟ
ΜΕΝΟΥ ΑΝΑ 4 ΑΤΟΜΑ(ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΝΟΥ)
ΣΑΛΑΤΑ ΕΠΟΧΗΣ
ΤΖΑΤΖΙΚΙ
ΠΑΤΑΤΕΣ
1 Κ ΚΡΑΣΙ (Η 4 ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ)
1 ΜΠΡΙΖΟΛΑ Η 1ΜΠΙΦΤΕΚΙ Η 1 ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕΡΙΔΑ
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΑΤΟΜΟ ΕΙΝΑΙ 10 Ε
ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΟΥΛΟ:
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΕΩΣ ΚΑΙ 01/11/13 ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ
(25 ΚΙΛΑ ΠΕΡΙΠΟΥ), ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 20 Ε ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΙΛΟ
1 Κ ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΟΥΛΟ ΑΝΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΤΟΜΑ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ !!!
Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΚΟΥΠΟΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥ ΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΜΑΣ ΣΩΤΗΡΙΑΔΟΥ 22
ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΕΚΕΙ.
Η Δ.Ε

πρόβλεψη καιρού ΕΔΩ

ΧΆΡΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ  ΕΔΩ

περισσότερα ΕΔΩ 

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΕΔΩ 

 

 

 

 

 

10 ΚΟΡΥΦΑIΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛEΤΑ ΣΑΣ

Να φροντίζετε τη μοτοσικλέτα, ώστε εκείνη να φροντίζει για εσάς. Παρακάτω ακολουθούν δέκα κορυφαίες συμβουλές από την Castrol και την ομάδα San Carlo Honda Gresini.
1 Καθαρίστε τη μοτοσικλέτα σας: μία καθαρή μοτοσικλέτα είναι και ασφαλής μοτοσικλέτα. Έχετε δει ποτέ βρώμικη μοτοσικλέτα στους αγώνες MotoGP; Όχι, και αυτό δεν είναι χωρίς λόγο. Όταν αποκτήσετε στενές σχέσεις με το καθάρισμα μπορείτε να μάθετε πολλά. Όταν καθαρίζετε τη μοτοσικλέτα σας μπορείτε να δείτε εάν η αλυσίδα χρειάζεται προσαρμογή, εάν τα τακάκια των φρένων χρειάζονται αλλαγή ή εάν η στάθμη του λιπαντικού είναι πολύ χαμηλή.
Υπάρχουν πολλά εξειδικευμένα προϊόντα καθαρισμού μοτοσικλετών στην αγορά, συμπεριλαμβανομένου του καθαριστικού μοτοσικλετών Castrol Greentec Special Bike Cleaner, το οποίο διαλύει τη βρομιά και τη γλίτσα, ή το σπρέι σιλικόνης Castrol Silicon Spray που προστατεύει και ανακαινίζει τα πλαστικά μέρη της μοτοσικλέτας σας. Για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα, μπορείτε να γυαλίσετε τη μοτοσικλέτα σας με το στιλβωτικό Castrol Bike Polish
2 Αντικαταστήστε ή αναβαθμίστε τα εξαρτήματα της ανάρτησης: κάποιες μοτοσικλέτες ζουν μια πολύ σκληρή ζωή, επομένως ίσως χρειάζεται να αναβαθμίσετε την ανάρτηση για να ικανοποιεί τις ανάγκες σας. Σκεφτείτε ότι θα αποσυναρμολογήσετε, θα επισκευάσετε και θα αλλάξετε βαλβίδες στα πιρούνια και τα αμορτισέρ. Η Castrol διαθέτει μία σειρά από συνθετικά λιπαντικά για πιρούνια, τα οποία βοηθούν στην αναζωογόνηση των κουρασμένων και διαρρεόντων πιρουνιών.
3 Απογυμνώστε και καθαρίστε τις σιαγόνες των φρένων: αυτή είναι μία ακόμα εργασία που συνήθως παραμελούμε. Η συνεχής χρήση των φρένων γεμίζει σκόνη, γλίτσα και άμμο τα φρένα σας. Τουλάχιστον μία φορά το χρόνο θα πρέπει να αφαιρείτε, να αποσυναρμολογείτε και να καθαρίζετε τις σιαγόνες των φρένων. Επίσης, να κάνετε συχνές αλλαγές στα υγρά των φρένων με χρήση του Castrol Motorcycle Brake Fluid.
4 Χρησιμοποιήστε το λάδι Castrol Power 1 Racing 4T για τη μοτοσικλέτα σας: Το Castrol Power1 Racing 4T είναι ένα πλήρως συνθετικό λάδι για τετράχρονους κινητήρες σε αθλητικές μοτοσικλέτες υψηλής απόδοσης. Η τεχνολογία του βασίζεται στην αγωνιστική εμπειρία της Castrol με ομάδες όπως η San Carlo Honda Gresini, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη απόδοση κινητήρα και αυξημένη επιτάχυνση.
5 Εγκαταστήστε ένα σύστημα διαχείρισης ισχύος: μόνη ή με σε συνδυασμό με την εξάτμιση, αυτή η ηλεκτρονική συσκευή συνεργάζεται με τη ηλεκτρονική μονάδα ECU του κινητήρα σας και τροποποιεί την παροχή καυσίμων, εξομαλύνοντας την καμπύλη ισχύος και παρέχοντας κορυφαία συνολική απόδοση και οικονομία καυσίμων για τη μοτοσικλέτα σας.*
6 Να ελέγχετε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ την πίεση των ελαστικών σας. Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας σας. Ελέγξτε το εγχειρίδιο και ακολουθήστε τις συστάσεις του κατασκευαστή των ελαστικών σας.
7 Προσαρμόστε την αλυσίδα: η αλυσίδα είναι ζωτικής σημασίας εξάρτημα για τον τρόπο μετάδοσης της ισχύος στο δρόμο. Αν είναι πολύ χαλαρή μπορεί να αναπηδήσει, ενώ εάν είναι πολύ σφιχτή μπορεί να σπάσει απότομα. Οι λανθασμένα προσαρμοσμένες αλυσίδες μπορεί να επιταχύνουν τη φθορά των οδοντωτών τροχών. Χρησιμοποιήστε το καθαριστικό αλυσίδων Castrol Chain Cleaner για να διατηρήσετε γυαλιστερή την αλυσίδα σας και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το κερί αλυσίδα Castrol Chain Wax ή το σπρέι O-R για τη λίπανσή της.
8 Αναβαθμίστε τα ελαστικά σας: υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι ελαστικών για τη μοτοσικλέτα σας. Σε μία αθλητική μηχανή όπως η CBR600RR είναι χρήσιμο να ταιριάξετε τα ελαστικά με το στιλ οδήγησης που προτιμάτε. Η Honda Gresini χρησιμοποιεί ελαστικά Bridgestone για τους αγώνες του MotoGP. Εάν είστε εθισμένος στην ταχύτητα, τότε τα ελαστικά Battlax BT002 Racing Street της Bridgestone αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή, που συνδυάζει αγωνιστικά κρατήματα και καλή συμπεριφορά στο δρόμο. Εάν η μοτοσικλέτα σας δεν βγαίνει ποτέ από το δρόμο, τότε τα ελαστικά Battlax BT016 της Bridgestone είναι η πιο κατάλληλη επιλογή.
9 Τοποθετήστε έναν επιπρόσθετο σιγαστήρα στη μοτοσικλέτα σας: οι μοτοσικλέτες κατασκευάζονται σύμφωνα με συγκεκριμένα πρότυπα και συμμορφώνονται με τους διάφορους νόμους περί εκπομπής θορύβου που ισχύουν στην κάθε χώρα προορισμού. Έτσι, η προσθήκη ενός δοχείου σιγαστήρα ή ενός ολοκληρωμένου συστήματος εξάτμισης, δεν θα απελευθερώσει απλώς λίγη ιπποδύναμη, αλλά θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση τυχόν πτώσεων στην καμπύλη ισχύος.*
10 Βεβαιωθείτε ότι η μοτοσικλέτα σας ταιριάζει στο σώμα σας: οι μοτοσικλέτες κατασκευάζονται για να ταιριάζουν σε μια μεγάλη ποικιλία ανθρώπων. Για αυτό το λόγο είναι σημαντικό να προσαρμόσετε τη μοτοσικλέτα σας στις δικές σας ανάγκες. Οι περισσότερες μηχανές διαθέτουν μοχλούς προσαρμογής, ενώ κάποιες διαθέτουν δυνατότητα προσαρμογής της θέσης του καθίσματος και των στηριγμάτων ποδιού. Αξίζει να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να ρυθμίσετε τη δικιά σας. Μπορείτε να πάτε ακόμα πιο μακριά τοποθετώντας νέα στηρίγματα ποδιών, νέες μπάρες και νέο παρμπρίζ στη μοτοσικλέτα σας.*

                            από την σελίδα της castrol

 

ΣΥΜΒΟΥΛEΣ ΓΙΑ ΟΔHΓΗΣΗ ΜΕ ΒΡΟΧH H ΥΓΡΑΣIΑ

Μην αποφεύγετε την οδήγηση όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να γίνεται καλύτερος οδηγός. Απλώς ρωτήστε έναν νικητή των αγώνων Moto GP.
riding2.jpg riding1.jpg
Ο Marco Melandri είναι ο κορυφαίος οδηγός σε βρεγμένο δρόμο. Δεν μας πιστεύετε; Τότε, θα πρέπει να θυμηθείτε την απίστευτη νίκη που σημείωσε την περασμένη χρονιά στην βρεγμένη πίστα Phillip Island του MotoGP. Το υγρό και γλιστερό οδόστρωμα μπορεί να σας τρομάζει όταν βρίσκεστε επάνω σε δύο τροχούς, αλλά οι κορυφαίοι αναβάτες το κάνουν να φαίνεται παιχνίδι. Ποιο είναι λοιπόν το μυστικό;
“Σε στεγνό δρόμο είναι καλό να οδηγείτε ομαλά, αλλά σε βρεγμένο δρόμο είναι ακόμα πιο σημαντικό", μας εξηγεί ο αναβάτης που στηρίζει η Castrol. “Πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με το γκάζι και τα φρένα, καθώς είναι πιο εύκολο να τρακάρετε επειδή έχετε μικρότερα κρατήματα.”
Προφανώς, ο Marco έχει τη βοήθεια των εξειδικευμένων ελαστικών για βρεγμένο δρόμο, αλλά η συμβουλή του είναι χρήσιμη για τις αγωνιστικές πίστες, αλλά και τον δρόμο. “Είναι σίγουρο ότι πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο δρόμο, καθώς η επιφάνεια του οδοστρώματος δεν είναι τόσο καλή όσο σε μία πίστα, αλλά η ομαλή οδήγηση είναι το κλειδί για την καλή κίνηση σε βρεγμένο δρόμο. Μερικές φορές δεν διασκεδάζουμε όταν βρεχόμαστε, όμως εάν προσπαθήσετε να το απολαύσετε θα μπορέσετε να μάθετε πολλά πράγματα από την οδήγηση σε τέτοιες συνθήκες.”
Σε στεγνό δρόμο, η ικανότητα πέδησης, ο εύκολος χειρισμός, τα καλά κρατήματα και η κορυφαία απόδοση μιας σύγχρονης μοτοσικλέτας όπως η Honda CBR600RR εξασφαλίζουν ότι μπορείτε να τη γλιτώσετε εάν δεν οδηγείτε προσεκτικά, αλλά αυτό δεν ισχύει όταν οδηγείτε σε βρεγμένο δρόμο. Όπως λέει ο Marco, η οδήγηση σε βρεγμένο δρόμο είναι πολύ σημαντική και πρέπει να μάθετε να την αγαπάτε.

Η μοτοσικλέτα

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι η μοτοσικλέτα ή το σκούτερ σας είναι σε καλή κατάσταση. Τα ελαστικά θα πρέπει να διαθέτουν αρκετές αυλακώσεις και να είναι κατάλληλα για τις εκάστοτε συνθήκες, όχι να είναι κατάλληλα μόνο για αγωνιστικές πίστες ή καλοκαιρινό δρόμο. Τα τακάκια των φρένων θα πρέπει να αντέχουν αρκετή φθορά ακόμα και οι μοχλοί πέδησης θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμοι και να έχουν αρκετά μεγάλη απόσταση διαδρομής, ώστε να μπορείτε να προσαρμόζετε τη δύναμη πέδησης που θέλετε να εφαρμοστεί. Όπως είπε ο Marco η ομαλή οδήγηση είναι το κλειδί, για αυτό βεβαιωθείτε ότι η ντίζα του γκαζιού είναι σε άριστη κατάσταση, καθώς αυτή είναι η σύνδεσή σας με τον κινητήρα και δεν θέλετε να έχετε προβληματική απόδοση ισχύος που μπορεί να προκαλέσει κάποιο ατύχημα.

Ο εξοπλισμός

Να φοράτε τον κατάλληλο εξοπλισμό για τις συνθήκες. Όταν βρέχει, ο Marco φοράει αδιάβροχα ρούχα και το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς. Δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε εάν νιώθετε κρύο, υγρασία και είστε ταλαιπωρημένος, για αυτό πρέπει πάντα να φοράτε τον κατάλληλο ρουχισμό για οδήγηση μοτοσικλέτας. Όταν βρέχει, ο Marco χρησιμοποιεί επίσης μια διαφανή προσωπίδα ή μία προσωπίδα με κίτρινη απόχρωση ειδικά σχεδιασμένη για βροχή, που παρέχει καλύτερη ορατότητα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Οι συνθήκες

Ο Marco πρέπει να παίρνει πολύ γρήγορα αποφάσεις όταν αγωνίζεται στη βροχή και το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς. Σκεφτείτε γρήγορα, όπως κάνει ο Marco, και θα είστε ασφαλείς. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διαβάζετε το δρόμο και να ελέγχεται συνεχώς για ενδεχόμενους κινδύνους. Οι λευκές γραμμές σε βρεγμένο δρόμο θα γλιστράνε, για αυτό προσπαθήστε όσο μπορείτε να τις αποφύγετε. Το ίδιο ισχύει και για τα βρεγμένα καπάκια ή τα φρεάτια των υπονόμων. Το χειμώνα, τα δέντρα ρίχνουν τα φύλλα τους που μπορεί να γλιστράνε, όπως το ίδιο συμβαίνει με τη λάσπη ή την άμμο στο δρόμο. Οι κηλίδες από βενζίνη ή πετρέλαιο μπορεί, επίσης, να είναι πολύ επικίνδυνες - να έχετε το νου σας για την εμφάνιση του "ουράνιου τόξου" στο δρόμο και χρησιμοποιήστε τη μύτη σας για να "μυρίσετε" τους επερχόμενους κινδύνους. Ακούγεται ανόητο, αλλά έχει αποτέλεσμα!

Οι τεχνικές

Θυμάστε τι είπε ο Marco για την ομαλή οδήγηση; Τώρα ήρθε η στιγμή να το κάνετε πράξη. Πρώτα έρχεται ο έλεγχος του γκαζιού. Αν ανοίξετε απότομα το γκάζι είναι σίγουρο ότι θα τρακάρετε. Αντίθετα, πρέπει να ανοίξετε απαλά το γκάζι ώστε να δώσετε στον πίσω τροχό το χρόνο να κρατηθεί. Η οδήγηση εκτός δρόμου σας δίνει καλύτερη αίσθηση του ελέγχου στο γκάζι, για αυτό κάντε εξάσκηση στην οδήγηση εκτός δρόμου για να βελτιώσετε τον έλεγχο του γκαζιού. Προσπαθήστε να μην ανοίγετε το γκάζι όταν η μοτοσικλέτα ή το σκούτερ έχουν κλίση.
Για τον έλεγχο της πέδησης ισχύει η ίδια αρχή. Ξεκινήστε πατώντας λίγο το μπροστινό φρένο για να βοηθήσετε το ελαστικό να σταματήσει επάνω στο νερό. Στη συνέχεια, εφαρμόστε λίγη πίεση στο μοχλό, καθώς αρχίζετε παράλληλα να πατάτε το πίσω φρένο για περισσότερο αποτελεσματική πέδηση. Να πατάτε το φρένο μόνο όταν βρίσκεστε σε κάθετη θέση και κινείστε σε ευθεία γραμμή. Προσπαθήστε να εξασκηθείτε πρώτα στην επιτάχυνση και στο φρενάρισμα εκτός δρόμου και θα συνηθίσετε πιο εύκολα την "αίσθηση" της επιτάχυνσης και του φρεναρίσματος σε βρεγμένο δρόμο.

 

Η Λέσχη Κλασσικής Μοτοσικλέτας Πάτρας αποχαιρετά το καλοκαίρι


Η Λέσχη Κλασσικής Μοτοσικλέτας Πάτρας αποχαιρετά το καλοκαίρι  Με μουσική και happenings
Στις 7- 8 Σεπτέμβρη η Λέσχη Κλασσικής Μοτοσικλέτας Πάτρας αποχαιρετά το καλοκαίρι με παγωμένες μπύρες , σουβλάκια, live συγκροτήματα , καραγκιόζη για μεγάλους ,νεροτσουλίθρες και διάφορα αλλα happenings,  τα οπο;iα θα γίνουν στην ΝΕΡΟΠΟΛΗ golden sunset camping στον Αλισσό Κάτω Αχαΐας , στο πλαίσιοτου γνωστού πλέον εδώ και 17 χρονια θεσμου- ΒΕΕRING 2013.

 


ΑΧΛΕΜΟ  &  facebook. αχλεμο
 ΛΕΣΧΗ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΠΑΤΡΑΣ
vespaclubpatras.



Το γύρο του κόσμου με Vespa θα κάνουν τρεις Έλληνες |


ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ
1ο ALL ROAD MEETING 16 IOYNIOY 2013
περιλαμβάνει ανακοινώσεις, παιχνίδια εκπλήξεις και φυσικά φαγητό
ξεχωριστή αναχώρηση γιά street και off road

             ο καιρός στην Ρακίτα πρόβλεψη
                                                                                      ο χάρτης εδώ
από τον χάρτη μπορείτε να υπολογίσετε και την απόσταση βάζοντας το σημείο αναχώρησης.


Εκδρομή ΑΧ.ΛΕ.ΜΟ Λιδορίκι Ναυπακτίας Κυριακη 09-06-2013 αναχωρηση απο τα γραφεια της Λεσχης 9:00 με ντεποζιτα γεματα
(Η διαδρομη ισως να τροποιηθει αναλογα με την διαθεση τις παρεας) χάρτης διαδρομής εδώ


1 σχόλιο:

  1. Γράψτε τα σχόλια σας, προτάσεις, ερωτήσεις, ειδήσεις, αγγελίες και ότι άλλο σας απασχολεί σχετικά με την μοτοσυκλέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή